Promocje
Star Wars: Shatterpoint Plany i przygotowania
Star Wars: Shatterpoint Plany i przygotowania

169,00 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 199,00 zł
szt.
Dystopian Wars : Polowanie na Prometeusza
Dystopian Wars : Polowanie na Prometeusza

299,00 zł

Cena regularna: 359,00 zł

Najniższa cena: 359,00 zł
Orks Big'ed Bossbunka
Orks Big'ed Bossbunka

129,00 zł

Cena regularna: 169,00 zł

Najniższa cena: 169,00 zł
Star Wars Retro Collection Boba Fett (Morak)
Star Wars Retro Collection Boba Fett (Morak)

49,00 zł

Cena regularna: 79,00 zł

Najniższa cena: 59,00 zł
szt.
GameMaster - Wilderness & Woodlands Terrain Kit
GameMaster - Wilderness & Woodlands Terrain Kit

129,00 zł

Cena regularna: 179,00 zł

Najniższa cena: 179,00 zł
szt.
GameMaster - Snow & Tundra Terrain Kit
GameMaster - Snow & Tundra Terrain Kit

129,00 zł

Cena regularna: 179,00 zł

Najniższa cena: 179,00 zł
szt.
ASOIAF Weterani Dothraków
ASOIAF Weterani Dothraków

109,00 zł

Cena regularna: 139,00 zł

Najniższa cena: 139,00 zł
szt.
Citadel Air Steel Legion Drab
Citadel Air Steel Legion Drab

15,00 zł

Cena regularna: 22,00 zł

Najniższa cena: 22,00 zł
szt.
CLASH OF KINGS 2022
CLASH OF KINGS 2022

29,00 zł

Cena regularna: 137,00 zł

Najniższa cena: 49,00 zł
szt.
HeroQuest Game system (edycja polska)
HeroQuest Game system (edycja polska)

519,00 zł

Cena regularna: 599,00 zł

Najniższa cena: 599,00 zł
szt.
Star Wars Legion Intantry Support Platform
Star Wars Legion Intantry Support Platform

129,00 zł

Cena regularna: 179,00 zł

Najniższa cena: 169,00 zł
Anomalia Games TerrainTiles Rzeka 1
Anomalia Games TerrainTiles Rzeka 1

74,50 zł

Cena regularna: 149,00 zł

Najniższa cena: 119,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci

Horror w Arkham (trzecia edycja)

Dostępność: BRAK NA MAGAZYNIE
Cena: 339,00 zł 339.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Galakta
Kod produktu: 10870

Opis

Horror w Arkham to gra kooperacyjna, której macki wciągną od jednego do sześciu graczy w lovecraftiańską opowieść o potworach, szaleństwie i przedwiecznej grozie. Horror w Arkham od lat 80. niezmiennie znajduje się w ścisłej czołówce kooperacyjnych gier z klimatem, a trzecia edycja jeszcze wyżej podnosi tę poprzeczkę.

W trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze znów wcielą się w role badaczy prowadzących śledztwo w dręczonym niepokojami mieście Arkham w stanie Massachusetts, podczas gdy niewyobrażalne zło czaić się będzie na granicy czasu pod cienką zasłoną egzystencji.

Czy zaryzykują swoją poczytalność, aby rozwikłać niebezpieczną tajemnicę?

Wszechogarniającej ciemności przeciwstawi się dwunastu badaczy - każdy ze swoimi wyjątkowymi umiejętnościami i sposobami na powstrzymanie wzbierającej nad miastem grozy. Poza umiejętnościami i tłem fabularnym każda z postaci otrzymuje także swój zestaw startowy - teraz to gracz decyduje, jak przygotować swojego badacza na potworności, które go czekają.

Podczas każdej rozgrywki w trzecią edycję Horroru w Arkham gracze wezmą udział w jednym z czterech scenariuszy, rozgrywających się w mrocznym i pełnym niebezpieczeństw mieście. Każda przygoda zaprowadzi ich na granicę szaleństwa, a nierzadko także poza nią.

W każdym scenariuszu badacze będą desperacko walczyć o kolejne wskazówki, które pozwolą im popchnąć fabułę do przodu. Jednak agenci mrocznych sił nie poddadzą się łatwo i będą szerzyć zagładę, aby zniweczyć plany graczy. Co więcej zagłada nie tylko spowalnia badaczy i przeszkadza w wykonaniu zadania, ale także może doprowadzić scenariusz do... mniej szczęśliwego dla świata końca. 

Tym razem, aby powstrzymać zagładę, nie wystarczy po prostu po zamknąć bramy do innych wymiarów. Na początku każdej rozgrywki główny cel scenariusza nie będzie znany, ale wraz z postępem śledztwa do kodeksu dodawane będą kolejne karty archiwum. Każda z nich wprowadza do gry nowe cele, których wykonanie przybliży badaczy do zwycięstwa.

Zebrane wskazówki pomogą odkryć pozytywne karty archiwum, podczas gdy rosnąca zagłada doprowadzi nie raz do odkrycia kart archiwum, które nigdy nie powinny ujrzeć światła dziennego. Każdy wybór graczy i każde wydarzenie w grze popchnie badaczy do przodu na ścieżce scenariusza i otworzy nowe możliwości osiągnięcia celu.

Zawartość pudełka:

  • 5 kafelków dzielnic
  • 7 kafelków ulic
  • 12 badaczy
  • 1 podajnik na karty
  • 4 scenariusze
  • 469 kart
  • 6 kości
  • 265 znaczników

Dane techniczne

Rodzaj Gry Planszowe
Gatunek od 14 lat
Wydawca Galakta
Projektant Richard Launius Nikki Valens Kevin Wilson
Liczba Graczy 1 - 6 osób
Wiek Graczy od 14 lat
Czas Gry ok. 120 - 180 minut
Edycja Polska
Instrukcja Polska

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl