Promocje
A Song of Ice & Fire: Dzikie Olbrzymy
A Song of Ice & Fire: Dzikie Olbrzymy
149,00 zł 109,00 zł
szt.
Stormcast Eternals Evocators on Celestial Dracolines
Stormcast Eternals Evocators on Celestial Dracolines
149,00 zł 139,00 zł
szt.
FLAG-SIE Sztandary siedmiogrodzkie
FLAG-SIE Sztandary siedmiogrodzkie
30,00 zł 15,00 zł
szt.
Grand Alliance Order Dice
Grand Alliance Order Dice
85,00 zł 75,00 zł
szt.
Orks Big'ed Bossbunka
Orks Big'ed Bossbunka
169,00 zł 129,00 zł
szt.
Bolt Action Japanese Support Group
Bolt Action Japanese Support Group
99,00 zł 79,00 zł
szt.
USMC Support Group
USMC Support Group
99,00 zł 79,00 zł
szt.
USMC Raider Squad
USMC Raider Squad
90,00 zł 69,00 zł
szt.
World of Tanks: Valentine
World of Tanks: Valentine
45,00 zł 35,00 zł
szt.
Star Wars Clone Wars Anakin Skywalker 1/7 Scale Bust
Star Wars Clone Wars Anakin Skywalker 1/7 Scale Bust
319,00 zł 159,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
Gwarancja i zwroty

Jeśli zamówiony przez Ciebie towar jest niezgodny z opisem lub jest uszkodzony, możesz go zwrócić.


Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.


Uwaga! Zamówienia na produkty przy których widnieje czas realizacji 3, 7, 14, 30 dni są "zamówieniami specjalnymi" i nie podlegają temu prawu, jednak każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.


GWARANCJA

Jeżeli po zakupie jednego z naszych produktów uznasz, że nie spełnia on Twoich oczekiwań, bądź uważasz, że jest z nim coś nie tak to w ciągu 14 dni możesz zażądać zwrotu pieniędzy, bądź wymiany towaru na inny!


Nie ważny jest powód rezygnacji z zakupu. Nie ma to wpływu na uznanie gwarancji. To klient decyduje i wymaga, a my jesteśmy po to Żebyś to Ty był zadowolony! 


Zwracamy całą wpłaconą przez Ciebie kwotę wraz z kosztem przesyłki. Jedyne koszty jakie ponosisz to koszt odesłania towaru do nas. Jedynym warunkiem skorzystania z gwarancji jest dostarczenie do nas gry w nienaruszonym stanie i oryginalnym opakowaniu. W przypadku braku jakichś elementów produktu, który kupiłeś, dosyłamy brakujące elementy lub wymieniamy na drugi taki sam egzemplarz.


Zaufanie Klientów jest dla naszego sklepu najważniejsze. Właśnie ono buduję opinię o naszym sklepie. A w przypadku sprzedaży internetowej/wysyłkowej właśnie zaufanie kupującego jest najważniejsze. Staramy się, aby klient był zawsze zadowolony z zamówionych produktów oraz naszej obsługi. Liczymy na to, że to właśnie klienci będą nas polecali innym i wracali do nas, aby zostali naszymi stałymi KLIENTAMI.


UWAGA! Zwrotowi nie podlegają podręczniki oraz gry, które sprowadzamy na specjalne zamówienie. Chyba, że z danym produktem jest coś nie w porządku.


Zwroty

  1. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem lub fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru wraz z kosztami przesyłki. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  2. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

Reklamacje

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się z nami PRZED wysłaniem paczki. Konieczne jest dołączenie paragonu lub faktury do wysyłanego produktu.
  2. Sklep nie odpowiada za wady fabryczne produktów, jednak służymy pomocą w realizacji reklamacji.
  3. Jeśli wada produktu jest wadą fabryczną należy się z nami skontaktować w celu upewnienia się, że wada jest faktycznie fabryczna i ewentualnego ustalenia producenta po czym wysłać produkt na adres producenta widoczny na opakowaniu produktu lub samym produkcie. 
  4. Produkty sprowadzone zza granicy reklamowane są u producenta za naszym pośrednictwem.
  5. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  6. Koszty, związane z odesłaniem towaru uszkodzonego w czasie wysyłki lub wysłanego błędnie, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  7. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

UWAGA: Jeśli odebrany przez klienta towar jest niezgodny z zamówieniem, należy skontaktować się z nami telefonicznie, poprzez e-mail aby zrealizować zamówienie do końca.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl