Jeśli zamówiony przez Ciebie towar jest niezgodny z opisem lub jest uszkodzony, możesz go zwrócić.
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.
Uwaga! Zamówienia na produkty przy których widnieje czas realizacji 3, 7, 14, 30 dni są "zamówieniami specjalnymi" i nie podlegają temu prawu, jednak każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.
GWARANCJA
Jeżeli po zakupie jednego z naszych produktów uznasz, że nie spełnia on Twoich oczekiwań, bądź uważasz, że jest z nim coś nie tak to w ciągu 14 dni możesz zażądać zwrotu pieniędzy, bądź wymiany towaru na inny!
Nie ważny jest powód rezygnacji z zakupu. Nie ma to wpływu na uznanie gwarancji. To klient decyduje i wymaga, a my jesteśmy po to Żebyś to Ty był zadowolony!
Zwracamy całą wpłaconą przez Ciebie kwotę wraz z kosztem przesyłki. Jedyne koszty jakie ponosisz to koszt odesłania towaru do nas. Jedynym warunkiem skorzystania z gwarancji jest dostarczenie do nas gry w nienaruszonym stanie i oryginalnym opakowaniu. W przypadku braku jakichś elementów produktu, który kupiłeś, dosyłamy brakujące elementy lub wymieniamy na drugi taki sam egzemplarz.
Zaufanie Klientów jest dla naszego sklepu najważniejsze. Właśnie ono buduję opinię o naszym sklepie. A w przypadku sprzedaży internetowej/wysyłkowej właśnie zaufanie kupującego jest najważniejsze. Staramy się, aby klient był zawsze zadowolony z zamówionych produktów oraz naszej obsługi. Liczymy na to, że to właśnie klienci będą nas polecali innym i wracali do nas, aby zostali naszymi stałymi KLIENTAMI.
UWAGA! Zwrotowi nie podlegają podręczniki oraz gry, które sprowadzamy na specjalne zamówienie. Chyba, że z danym produktem jest coś nie w porządku.
Zwroty
- Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem lub fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru wraz z kosztami przesyłki. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
- Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
Reklamacje
- Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się z nami PRZED wysłaniem paczki. Konieczne jest dołączenie paragonu lub faktury do wysyłanego produktu.
- Sklep nie odpowiada za wady fabryczne produktów, jednak służymy pomocą w realizacji reklamacji.
- Jeśli wada produktu jest wadą fabryczną należy się z nami skontaktować w celu upewnienia się, że wada jest faktycznie fabryczna i ewentualnego ustalenia producenta po czym wysłać produkt na adres producenta widoczny na opakowaniu produktu lub samym produkcie.
- Produkty sprowadzone zza granicy reklamowane są u producenta za naszym pośrednictwem.
- Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Koszty, związane z odesłaniem towaru uszkodzonego w czasie wysyłki lub wysłanego błędnie, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
- Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
UWAGA: Jeśli odebrany przez klienta towar jest niezgodny z zamówieniem, należy skontaktować się z nami telefonicznie, poprzez e-mail aby zrealizować zamówienie do końca.