Promocje
Index: Xenos 1
Index: Xenos 1
65,00 zł 9,99 zł
szt.
Warscroll Cards: Blades of Khorne
Warscroll Cards: Blades of Khorne
65,00 zł 19,00 zł
szt.
Warscroll Cards: Disciples of Tzeentch
Warscroll Cards: Disciples of Tzeentch
65,00 zł 29,00 zł
szt.
Warscroll Cards: Sylvaneth
Warscroll Cards: Sylvaneth
45,00 zł 19,00 zł
szt.
Warscroll Cards: Beastclaw Raiders
Warscroll Cards: Beastclaw Raiders
45,00 zł 19,00 zł
szt.
Warscroll Cards: Bonesplitterz
Warscroll Cards: Bonesplitterz
45,00 zł 19,00 zł
szt.
Warhammer Age of Sigmar: Champions Booster
Warhammer Age of Sigmar: Champions Booster
17,00 zł 9,00 zł
szt.
Warhammer Age of Sigmar: Champions Campaign Deck Order
Warhammer Age of Sigmar: Champions Campaign Deck Order
59,00 zł 19,00 zł
szt.
Warscroll Cards: Idoneth Deepkin
Warscroll Cards: Idoneth Deepkin
65,00 zł 29,00 zł
szt.
Datasheet Cards: Imperial Knights
Datasheet Cards: Imperial Knights
45,00 zł 19,00 zł
szt.
MtG Throne of Eldraine - Green Theme Booster
MtG Throne of Eldraine - Green Theme Booster
29,00 zł 23,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Producenci
Gwarancja i zwroty

Jeśli zamówiony przez Ciebie towar jest niezgodny z opisem lub jest uszkodzony, możesz go zwrócić.


Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony i znajduje się w oryginalnym opakowaniu.


Uwaga! Zamówienia na produkty przy których widnieje czas realizacji 3, 7, 14, 30 dni są "zamówieniami specjalnymi" i nie podlegają temu prawu, jednak każda reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.


GWARANCJA

Jeżeli po zakupie jednego z naszych produktów uznasz, że nie spełnia on Twoich oczekiwań, bądź uważasz, że jest z nim coś nie tak to w ciągu 14 dni możesz zażądać zwrotu pieniędzy, bądź wymiany towaru na inny!


Nie ważny jest powód rezygnacji z zakupu. Nie ma to wpływu na uznanie gwarancji. To klient decyduje i wymaga, a my jesteśmy po to Żebyś to Ty był zadowolony! 


Zwracamy całą wpłaconą przez Ciebie kwotę wraz z kosztem przesyłki. Jedyne koszty jakie ponosisz to koszt odesłania towaru do nas. Jedynym warunkiem skorzystania z gwarancji jest dostarczenie do nas gry w nienaruszonym stanie i oryginalnym opakowaniu. W przypadku braku jakichś elementów produktu, który kupiłeś, dosyłamy brakujące elementy lub wymieniamy na drugi taki sam egzemplarz.


Zaufanie Klientów jest dla naszego sklepu najważniejsze. Właśnie ono buduję opinię o naszym sklepie. A w przypadku sprzedaży internetowej/wysyłkowej właśnie zaufanie kupującego jest najważniejsze. Staramy się, aby klient był zawsze zadowolony z zamówionych produktów oraz naszej obsługi. Liczymy na to, że to właśnie klienci będą nas polecali innym i wracali do nas, aby zostali naszymi stałymi KLIENTAMI.


UWAGA! Zwrotowi nie podlegają podręczniki oraz gry, które sprowadzamy na specjalne zamówienie. Chyba, że z danym produktem jest coś nie w porządku.


Zwroty

  1. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem lub fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru wraz z kosztami przesyłki. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  2. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

Reklamacje

  1. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się z nami PRZED wysłaniem paczki. Konieczne jest dołączenie paragonu lub faktury do wysyłanego produktu.
  2. Sklep nie odpowiada za wady fabryczne produktów, jednak służymy pomocą w realizacji reklamacji.
  3. Jeśli wada produktu jest wadą fabryczną należy się z nami skontaktować w celu upewnienia się, że wada jest faktycznie fabryczna i ewentualnego ustalenia producenta po czym wysłać produkt na adres producenta widoczny na opakowaniu produktu lub samym produkcie. 
  4. Produkty sprowadzone zza granicy reklamowane są u producenta za naszym pośrednictwem.
  5. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  6. Koszty, związane z odesłaniem towaru uszkodzonego w czasie wysyłki lub wysłanego błędnie, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki, rozpatrzeniu i uznaniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  7. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

UWAGA: Jeśli odebrany przez klienta towar jest niezgodny z zamówieniem, należy skontaktować się z nami telefonicznie, poprzez e-mail aby zrealizować zamówienie do końca.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl