Promocje



Citadel Air Administratum Grey Citadel Air Administratum Grey 17,99 zł 22,00 zł

Citadel Air Evil Sunz Scarlet Citadel Air Evil Sunz Scarlet 17,99 zł 22,00 zł

Citadel Air Tallarn Sand Citadel Air Tallarn Sand 17,99 zł 22,00 zł

Necromunda: Gang War 2 Necromunda: Gang War 2 29,00 zł 75,00 zł

Infinity Tokens Camo "Metro" Infinity Tokens Camo "Metro" 5,00 zł 15,00 zł

INF 0651 Riot Grrls INF 0651 Riot Grrls 99,00 zł 130,00 zł


Kill Team Krogskull’s Boyz Kill Team Krogskull’s Boyz 139,00 zł 190,00 zł

Nighthaunt Black Coach Nighthaunt Black Coach 275,00 zł 299,00 zł

Citadel Air Averland Sunset Citadel Air Averland Sunset 17,99 zł 22,00 zł

Operation: Icestorm Operation: Icestorm 259,00 zł 329,00 zł


Horizon Wars Horizon Wars 69,00 zł 99,00 zł


Citadel Air Night Lord Citadel Air Night Lord 17,99 zł 22,00 zł

Necromunda: Gang War 4 Necromunda: Gang War 4 29,00 zł 75,00 zł


SBX34 Zis Gun Battery (Plastic) SBX34 Zis Gun Battery (Plastic) 69,00 zł 99,00 zł

Producenci

Kontakt

SKLEP W ŁODZI

C.H Retkinia

Maratońska 24/32 hala 2 lokal 42

 

CZYNNE: 

Pon. - Piątek 11 - 18

Sobota: 10 - 14

Niedziela: Nieczynne

 

Gadu-Gadu:

status GG 11999862 (Rafał)

 

e-mail:

strategiacg@o2.pl

 

Telefon:

796-595-539

Partnerzy

DPD

 

Regulamin

www.strategiacg.pl - jest to sklep internetowy prowadzony przez firmę Strategia Centrum Gier - Rafał Skiba , zarejestrowaną przez Prezydenta Miasta Łodzi. Numer ewid. 60086, nr NIP: 727-256-54-87, nr REGON: 100778392.


1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.


2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.strategiacg.pl, drogą mailową, oraz telefonicznie pod numerem telefonu - 796-595-539. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie. Zamówienia realizowane są:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze
- po potwierdzeniu zamówienia przez klienta
b) w przypadku zamówień płatnych przelewem
- w chwili wpłynięcia pieniędzy na konto sklepu

c) przy płatnościach kartą lub szybkim przelewem

- w chwili potwierdzenia płatności online


3. Do każdego zamówienia dołączana jest faktura VAT lub paragon.


4. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionych towarów.


5. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie pod numerem 796-595-539 lub e-mailem pod adresem strategiacg@o2.pl


6. Klient nie może anulować zamówienia, które zostało już wysłane.


7. Wszystkie ceny są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania promocji na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.


8. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.


9. Zamówienia realizowane są w przeciągu 48 godzin od potwierdzenia przez klienta zamówienia oraz wpłynięcia pieniędzy na konto. W przypadku płatności online lub kartą w chwili potwierdzenia wykonania płatności przez bank. W przypadku niektórych towarów zamówienia są realizowane w ciągu 7, 14 bądź 30 dni od dnia potwierdzenia zamówienia. W szczególnych przypadkach zamówienia mogą być realizowane w dłuższym czasie niż 30 dni. W takim wypadku klient zostanie o takich okolicznościach powiadomiony drogą mailową lub telefonicznie. Czas realizacji zamówienia nie ma nic wspólnego z czasem oczekiwania na przesyłkę.


10. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy.
Przesyłki dostarcza:

- Poczta Polska, czas dostawy może wahać się od 1 do maksymalnie 14 dni

- kurier UPS - czas dostawy 1-2 dni

- InPost Paczkomaty - czas dostawy 1-3 dni


11. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

  1. Gotówką w siedzibie sklepu (C.H. Retkinia ul. Maratońska 24/32 hala 2 boks 42)
  2. Przy odbiorze (za pobraniem): należność pobiera listonosz lub kurier;
  3. Przelewem bankowym na konto sklepu:

    12 1140 2004 0000 3202 6529 7862 (mBank)

    14 1950 0001 2006 0018 9656 0001 (Idea Bank);

  4. Płatności Shoper (Blue Media S.A.)
  • Banki dostępne w usłudze “Pay-by link”

    • mTransfer – mBank
    • Inteligo – PKO BP
    • Bank Pekao
    • Bank PKO – IKO
    • Bank PKO- IPKO
    • Bank Pekao- PeoPay
    • VOLKSWAGEN BANK – POLSKA
    • Bank Zachodni WBK
    • BNP PARIBAS
    • Pocztowy24
    • Deutsche Bank
    • SGB Bank SA
    • GET IN BANK
    • Credit Agricole
    • ING
    • BNP PARIBAS eBGŻ
    • Raiffeisen Bank Polska
    • Eurobank
    • Millennium BANK
    • BOŚ Bank
    • Citi Bank Handlowy
    • Alior Bank
    • PBS Bank
    • NET – Bank Express
    • Toyota Bank
    • PLUS Bank
    • T-Mobile – Usługi bankowe
    • Płatności BLIK

    Operatorzy kart płatniczych, dostępnych w usłudze “Płatności Shoper (Blue Media S.A.)”

    • Visa
    • Visa Electron
    • MasterCard
    • MasterCard Electronic
    • Maestro

12. Odstąpienie od umowy.

  1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
  2. Aby odstąpić od umowy, należy przesłać jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres strategiacg@o2.pl wraz z informacjami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, adres dostawy, itp.) a następnie zwrócić towar zgodnie z informacjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.
  3. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje zwrot w ciągu 14 dni pełnej kwoty zamówienia. Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona, chyba że jest to niemożliwe (w takim przypadku - przelewem na wskazane konto bankowe). W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  4. Klient może także w ciągu 14 dni zwrócić część zamówienia (np. niektóre zakupione produkty), w takim przypadku Sklep gwarantuje zwrot ceny tych towarów w momencie ich zamawiania proporcjonalnie do wartości całego zamówienia.
  5. Koszty zwrotu towaru (dostarczenia ich do siedziby Sklepu) są ponoszone przez klienta.
  6. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

13. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.


14. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem lub fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub odebrane osobiście. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.


15. Zasady przetwarzania danych osobowych.

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Strategia Centrum Gier Rafał Skiba adres Hubala 7/65, 94-048 Łódź, numer NIP 727-256-54-87, numer REGON: 100778392, dalej zwanym Administratorem.
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek nie podanie wymaganych danych osobowych może uniemożliwić złożenie Zamówienia.
  3. Dane osobowe w zależności od udzielonych zgód i istniejących obowiązków prawnych mogą być przetwarzane przez Administratora na podstawie art.6 ust.1 lit. a, b) c) i f) RODO. Zbieramy dane niezbędne w celu realizacji złożonych Zamówień, jak miejsce dostarczenia, informacja o przyjęciu zamówienia, ewentualnej reklamacji oraz przesyłania newslettera - informacji o nowych produktach, faktur i korespondencji związanej z zamówieniami, celach rachunkowych i podatkowych.
  4. Nie udostępniamy danych osobowych i nie odsprzedajemy innym firmom. Administrator zbiera dane osobowe wyłącznie na potrzeby własnej działalności. Mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie prawa i w granicach określonych na  podstawie umowy, zewnętrznym dostawcom usług związanych z działalnością Administratora.  Ze względu na zachowania robotów internetowych możemy ujawnić Twoje IP Google LLC  przez Google reCAPTCHA.
  5. Strona strategiacg.shoper.pl zbiera pliki cookies w celu analizy i profilowania nie są one konieczne do obsługi sklepu internetowego strategiacg.shoper.pl. Mogą być usunięte i wyłączone w używanej przeglądarce internetowej.
  6. Czas przechowywania danych osobowych jest na okres wymagany prawnie do przechowywania dokumentów do celów podatkowych, rachunkowych i kontroli przez organy publiczne.
  7. Udzielający zgody ma prawo dostępu do danych, poprawiania ich, a także wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania ich w celach marketingowych, żądania usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania, Ma prawo w każdym czasie do wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie oparte na tej zgodzie przed dniem jej wycofania.
  8. Zarejestrowany Klient może bez podawania przyczyny rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną przez usunięcie konta. W tym celu należy wysłać na e-mail strategiacg@o2.pl prośbę o usunięcie konta ze sklepu internetowego strategiacg.shoper.pl. Rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 5 dni.
  9. Aby wypisać się z newslettera należy:  zalogować się na Twoje konto, następnie kliknąć Edycja profilu, Newsletter, odznaczyć pole i Zatwierdzić.
  10. Udzielający zgody ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy według jego uznania przetwarzanie jego danych osobowych  narusza przepisy rozporządzenia.

16. Reklamacje.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres Strategia Centrum Gier - ul. Hubala 7/65, 94-048 Łódź. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.


17. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Produkt dnia

Zaloguj się

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost
Sklep jest w trybie podglądu

Strona korzysta z plików Cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

 

Copyrights by Strategia Centrum Gier © 2019

Sklep internetowy Shoper.pl