www.strategiacg.pl - jest to sklep internetowy prowadzony przez firmę Strategia Centrum Gier - Rafał Skiba , zarejestrowaną przez Prezydenta Miasta Łodzi. Numer ewid. 60086, nr NIP: 727-256-54-87, nr REGON: 100778392.
1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.strategiacg.pl, drogą mailową, oraz telefonicznie pod numerem telefonu - 796-595-539. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie. Zamówienia realizowane są:
a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze
- po potwierdzeniu zamówienia przez klienta
b) w przypadku zamówień płatnych przelewem
- w chwili wpłynięcia pieniędzy na konto sklepu
c) przy płatnościach kartą lub szybkim przelewem
- w chwili potwierdzenia płatności online
3. Do każdego zamówienia dołączana jest faktura VAT lub paragon.
4. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysyłkę zamówionych towarów.
5. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie pod numerem 796-595-539 lub e-mailem pod adresem strategiacg@o2.pl
6. Klient nie może anulować zamówienia, które zostało już wysłane.
7. Wszystkie ceny są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów, wprowadzania nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania promocji na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
8. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
9. Zamówienia realizowane są w przeciągu 48 godzin od potwierdzenia przez klienta zamówienia oraz wpłynięcia pieniędzy na konto. W przypadku płatności online lub kartą w chwili potwierdzenia wykonania płatności przez bank. W przypadku niektórych towarów zamówienia są realizowane w ciągu 7, 14 bądź 30 dni od dnia potwierdzenia zamówienia. W szczególnych przypadkach zamówienia mogą być realizowane w dłuższym czasie niż 30 dni. W takim wypadku klient zostanie o takich okolicznościach powiadomiony drogą mailową lub telefonicznie. Czas realizacji zamówienia nie ma nic wspólnego z czasem oczekiwania na przesyłkę.
10. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + czas dostawy.
Przesyłki dostarcza:
- Poczta Polska, czas dostawy może wahać się od 1 do maksymalnie 14 dni
- kurier UPS - czas dostawy 1-2 dni
- InPost Paczkomaty - czas dostawy 1-3 dni
11. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- Gotówką w siedzibie sklepu (C.H. Retkinia ul. Maratońska 24/32 hala 2 boks 42)
- Przy odbiorze (za pobraniem): należność pobiera listonosz lub kurier;
- Przelewem bankowym na konto sklepu:
12 1140 2004 0000 3202 6529 7862 (mBank)
14 1950 0001 2006 0018 9656 0001 (Idea Bank);
- Płatności Shoper (Blue Media S.A.)
-
Banki dostępne w usłudze “Pay-by link”
- mTransfer – mBank
- Inteligo – PKO BP
- Bank Pekao
- Bank PKO – IKO
- Bank PKO- IPKO
- Bank Pekao- PeoPay
- VOLKSWAGEN BANK – POLSKA
- Bank Zachodni WBK
- BNP PARIBAS
- Pocztowy24
- Deutsche Bank
- SGB Bank SA
- GET IN BANK
- Credit Agricole
- ING
- BNP PARIBAS eBGŻ
- Raiffeisen Bank Polska
- Eurobank
- Millennium BANK
- BOŚ Bank
- Citi Bank Handlowy
- Alior Bank
- PBS Bank
- NET – Bank Express
- Toyota Bank
- PLUS Bank
- T-Mobile – Usługi bankowe
- Płatności BLIK
Operatorzy kart płatniczych, dostępnych w usłudze “Płatności Shoper (Blue Media S.A.)”
- Visa
- Visa Electron
- MasterCard
- MasterCard Electronic
- Maestro
12. Odstąpienie od umowy.
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.
- Aby odstąpić od umowy, należy przesłać jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres strategiacg@o2.pl wraz z informacjami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, adres dostawy, itp.) a następnie zwrócić towar zgodnie z informacjami przesłanymi przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje zwrot w ciągu 14 dni pełnej kwoty zamówienia. Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona, chyba że jest to niemożliwe (w takim przypadku - przelewem na wskazane konto bankowe). W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Klient może także w ciągu 14 dni zwrócić część zamówienia (np. niektóre zakupione produkty), w takim przypadku Sklep gwarantuje zwrot ceny tych towarów w momencie ich zamawiania proporcjonalnie do wartości całego zamówienia.
- Koszty zwrotu towaru (dostarczenia ich do siedziby Sklepu) są ponoszone przez klienta.
- Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.
13. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
14. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem lub fakturą. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub odebrane osobiście. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
15. Zasady przetwarzania danych osobowych.
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Strategia Centrum Gier Rafał Skiba adres Hubala 7/65, 94-048 Łódź, numer NIP 727-256-54-87, numer REGON: 100778392, dalej zwanym Administratorem.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek nie podanie wymaganych danych osobowych może uniemożliwić złożenie Zamówienia.
- Dane osobowe w zależności od udzielonych zgód i istniejących obowiązków prawnych mogą być przetwarzane przez Administratora na podstawie art.6 ust.1 lit. a, b) c) i f) RODO. Zbieramy dane niezbędne w celu realizacji złożonych Zamówień, jak miejsce dostarczenia, informacja o przyjęciu zamówienia, ewentualnej reklamacji oraz przesyłania newslettera - informacji o nowych produktach, faktur i korespondencji związanej z zamówieniami, celach rachunkowych i podatkowych.
- Nie udostępniamy danych osobowych i nie odsprzedajemy innym firmom. Administrator zbiera dane osobowe wyłącznie na potrzeby własnej działalności. Mogą być udostępnione podmiotom upoważnionym na podstawie prawa i w granicach określonych na podstawie umowy, zewnętrznym dostawcom usług związanych z działalnością Administratora. Ze względu na zachowania robotów internetowych możemy ujawnić Twoje IP Google LLC przez Google reCAPTCHA.
- Strona strategiacg.shoper.pl zbiera pliki cookies w celu analizy i profilowania nie są one konieczne do obsługi sklepu internetowego strategiacg.shoper.pl. Mogą być usunięte i wyłączone w używanej przeglądarce internetowej.
- Czas przechowywania danych osobowych jest na okres wymagany prawnie do przechowywania dokumentów do celów podatkowych, rachunkowych i kontroli przez organy publiczne.
- Udzielający zgody ma prawo dostępu do danych, poprawiania ich, a także wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania ich w celach marketingowych, żądania usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania, Ma prawo w każdym czasie do wycofania zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie oparte na tej zgodzie przed dniem jej wycofania.
- Zarejestrowany Klient może bez podawania przyczyny rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną przez usunięcie konta. W tym celu należy wysłać na e-mail strategiacg@o2.pl prośbę o usunięcie konta ze sklepu internetowego strategiacg.shoper.pl. Rozwiązanie umowy następuje po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 5 dni.
- Aby wypisać się z newslettera należy: zalogować się na Twoje konto, następnie kliknąć Edycja profilu, Newsletter, odznaczyć pole i Zatwierdzić.
- Udzielający zgody ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy według jego uznania przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia.
16. Reklamacje.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres Strategia Centrum Gier - ul. Hubala 7/65, 94-048 Łódź. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę oraz informację o wadzie produktu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
17. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.